ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ПОТРІБНІ ЗАЯВА ТА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ
За рішенням Уряду з 1 жовтня 2022 року розпочато поетапну передачу функцій адміністрування житлових субсидій та пільг Пенсійному фонду України. Так, вже з жовтня Фонд здійснює виплату призначених органами соціального захисту населення житлових субсидій та пільг. Виплати будуть проводитись незалежно від того, чи є субсидіант або пільговик пенсіонером чи ні. Наразі, до 1 грудня 2022 року порядок звернення за призначенням субсидій та, власне, механізм призначення житлових субсидій та пільг не змінюється.
Отже, для призначення житлової субсидії необхідно подати:
– заяву про призначення та надання житлової субсидії;
– декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
1.Документи можна подати до 30 листопада 2022 року – поштою до органів соцзахисту населення за місцем проживання.
2.Незалежно від дати звернення :
– особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади
– ЦНАПу
– в електронній формі через портал «ДІЯ».
- З 1 грудня 2022 року:
– поштою до територіального органу Пенсійного фонду України
– особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи
– в електронній формі через вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний додаток ПФУ .
Важливо відзначити, що звернутись за призначенням субсидії можна будь-коли протягом усього опалювального сезону, проте для отримання допомоги за весь такий сезон звернутись потрібно до його початку чи протягом двох місяців після.
Інформацію підготовлено
ГУ ПФУ в Хмельницькій області